برگزاری هشتمین نمایشگاه کشاورزی اردبیل از 25 مهر 1390

اکتبر 9th, 2011 | خبرها

به اطلاع همشهریان و دوستان گرامی میرسانیم که هشتمین نمایشگاه نهاده‌، تجهیزات، آبیاری، ادوات و محصولات کشاورزی همراه با هشتمین نمایشگاه دام و طیور، آبزیان و صنایع وابسته از 25 لغایت 29 مهرماه 1390 در محل سالن اصلی نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل (واقع در حاشیه جنوب دریاچه شورابیل – شهرک کوثر) برگزار خواهد شد.

غرفه گلستان علی در این نمایشگاه با محصولات باغبانی خود در خدمت مراجعین محترم خواهد بود. علاوه بر ابزارها و نهاده‌های مدرن باغبانی (مانند مواد مصرفی: کوکوپیت، پیت ماس، پرلیت، ورمی کومپوست و … در کنار ابزارهای باکیفیت و جدید باغبانی) مواردی مانند پیازهای لاله و نرگس و لیلیوم معطر ایرانی (سوسن سفید ایرانی)، لیلیوم اورینتال هلندی و… عرضه خواهیم کرد.

همچنین کارتهای تخفیف خرید گل و گیاه از گلستان علی هدیه ما به مراجعان محترم در نمایشگاه خواهد بود.


لازم به توضیح است که نمایشگاه چهارم گل و گیاه که قرار بود همزمان با این نمایشگاه برگزار شود به دلیل زمان نامناسب و مشکلات برگزاری به سال آینده موکول شده‌است.

برچسب: , ,

لطفا در صورتی که درباره مطالب این صفحه؛ نظر، سئوال یا پیشنهادی دارید از طریق فرم زیر مطرح بفرمایید. اگر نظر شما برای تکمیل این مطلب مفید باشد به نام خود شما در همین صفحه منتشر میشود و احیانا در صورتیکه که نیاز به پاسخ داشته‌باشد در همینجا پاسخ داده میشود تا برای دیگران هم مفید باشد.
لطفا برای دریافت جواب، ایمیل صحیح وارد نمایید. | لطفا مطالب غیر مرتبط با این صفحه را از اینجا مطرح کنید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *