پیازهای هلندی لاله و سنبل و لیلیوم رسید – آذرماه 97

دسامبر 17th, 2018 | بذور و اندامهای تکثیر گیاهی, خبرها, گیاهان پیازی

خدمت مخاطبان و مشتریان گرامی، همراهان عزیز از نزدیک یک دهه گذشته، افتخار داریم امسال نیز با عرضه پیازهای مرغوب و متنوع هلندی در خدمت عزیزان هستیم.

https://shop.golestan-ali.com/
https://shop.golestan-ali.com

دوستان عزیز، امسال برای راحتی بیشتر مشتریان گرانقدر و دقت عمل بیشتر از سه ماه پیش سایت فروش آنلاین ما به آدرش شاپ دات گلستان – علی دات کام را راه اندازی و تست کرده‌ایم و خوشبختانه در حال انجام وظیفه است.

لاله 9 رنگ + لیلیوم 4  رنگ + سنبل 4 رنگ

پیازهای جدید در صفحه اول سایت فروش لیست شده‌اند و کار با آن راحت است. کالاهای مورد نظرتان را به سبد خرید اضافه فرموده، هزینه پستی آن را خود سایت حساب میکند و شما را به درگاه پرداخت بانکی اتصال میدهد تا هزینه خرید را پرداخت فرمایید. سپس به ما اطلاع میدهد، روز بعد از سفارش ما بسته‌ها را تحویل اداره پست داده و شماره مرسوله را در همان صفحه شخصی شما در سایت ما ثبت میکنیم تا بتوانید بسته را از طریق اداره پست رهگیری فرمایید.
در مورد سفارش و بسته بندی آن و ساعت تحویل یا محل تحویل و غیره… هر نکته و موردی بود در قسمت توضیحات سفارش درج فرمایید تا به آن عمل شود.

و البته دوستانی هستند که تمایل دارند به صورت سنتی با ما در تماس باشند. ما همچنان در خدمت هستیم. کالاهای مورد نظر را از سایت فروش آنلاین انتخاب فرمایید و لیست آنها را به ما اطلاع دهید. هزینه‌ها را خدمتتان عرض کرده و شماره کارت میدهیم تا واریز فرمایید و تحویل پست میدهیم.

همانند گذشته همه سفارشها را به هر میزان دلخواه شما توسط پست به سراسر ایران بزرگ ارسال میکنیم.

راهنماهای لازم برای کاشت پیازها در مطالب سالهای گذشته موجود است. برای مطالعه در مورد پیش رس کردن گیاهان پیازی برای نوروز، لطفا به بخش گیاهان پیازی و مطالب سالهای گذشته مراجعه فرمایید

ارتباط با ما:

فروشگاه حضوری در شهر اردبیل: میدان ارتش نبش خیابان مولوی 

صفحه ما دراینستاگرام جهت اطلاع از محصولات ما در خدمت مشتریان گرامی است و خوشبختانه فعالیت روزانه و مرتبی در این صفحه داریم و جهت اطلاع رسانی و اهداف آموزشی مختصری از این صفحه استفاده میکنیم و در خدمت دوستان گرامی هست:

معمولا وقت کافی برای مکالمه تلفنی محیا نیست و از همین روی تقاضاداریم  لطفا در تلگرام پیام محبت بفرمایید. همه پیامهای تلگرامی را هر روز چند نوبت پاسخ میدهیم.

همچنین کانال خبری ما در تلگرام نیز در خدمت دوستان گرامی است.

 ایمیل ما نیز در خدمت دوستان گرانقدر هست و هر روز چک شده و پاسخ داده میشود

Golestan.ali.com@Gmail.com

 

برچسب: , , , , , , , , ,

لطفا در صورتی که درباره مطالب این صفحه؛ نظر، سئوال یا پیشنهادی دارید از طریق فرم زیر مطرح بفرمایید. اگر نظر شما برای تکمیل این مطلب مفید باشد به نام خود شما در همین صفحه منتشر میشود و احیانا در صورتیکه که نیاز به پاسخ داشته‌باشد در همینجا پاسخ داده میشود تا برای دیگران هم مفید باشد.
لطفا برای دریافت جواب، ایمیل صحیح وارد نمایید. | لطفا مطالب غیر مرتبط با این صفحه را از اینجا مطرح کنید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *