ویدئوهای گلستان علی

ژانویه 11th, 2013 | اطلاعات و لوازم جانبی باغبانی, خبرها

facebook-videosدر سال 1391 خوشبختانه افتخار این رو داشتیم که برنامه‌های کوتاه در مورد گل و گیاه برای بخش خانواده صدا و سیمای شبکه محلی اردبیل (شبکه سبلان) صبط و تقدیم همشهریان و هم‌استانی‌های عزیز بکنیم. خوشبختانه دوستان استقبال زیادی از این برنامه‌ها داشتند و انشالله به مرور فایلهای این برنامه‌ها را روی اینترنت تقدیم خواهیم کرد.

از آنجا که یکی از بهترین سایتها برای اشتراک ویدئو سایت یوتوب است، (اکانت گلستان علی در یوتوب) ولی دسترسی به آن هم برای ما و هم برای مخاطبان سخت بوده لذا اکانت گلستان علی روی سایت ایرانی گرانقدر آپارات نیز فعال شده و به مرور ویدئوها روی این سایت نیز آپلود میشود. همچنین روی فیس بوک گلستان علی نیز فعال هستیم و آنجا نیز تصاویر، خبرها، ویدئوها و … منتشر یا بازنشر میشود، که ممکن است برای مخاطبان عزیزی که دسترسی به فیس بوک دارند جالب باشد. همچنان که ارتباط بیشتری بین ما و شما برقرار میکند.

aparatدر مورد ویدئوهای شبکه سبلان باید عرض کنم که چون این شبکه محلی است بنابراین به زبان ترکی ضبط و پخش میشود. از طرف دیگر یکی از دوستان نظر داده بودند که در واقع درصد بیشتری از کلمات و عباراتی که گوینده استفاده میکند، فارسی و انگلیسی است لذا افراد غیرترک زبان نیز به خوبی میتوانند متوجه محتوا باشند، ولی با این حال ما درصدیدم که ویدئوهای فارسی (ساده و بی پیرایه ولی کاربردی) نیز در مورد گیاهان تهیه کنیم، که امیدواریم امکانات و فرصت اینکار فراهم آید.

از طرف دیگر زمان این برنامه کم (در حد پنج دقیقه) و مباحث معمولا خیلی زیادند، لذا در مورد برخی گیاهان ممکن است توضیحات جامع و کامل نباشند، که امیدواریم این نقیصه را برما ببخشید.

در برخی موارد نیز اشکالاتی در مورد تدوین و … وجود دارد که امیدواریم در آینده مرتفع شود.

اجازه میخواهم از همه مخاطبان و عزیزانی که به ما لطف دارند، تشویق میکنند، نکات ضعف را تذکر میدهند، راهنمایی میکنند، پیشنهاد میدهند، در کل همراه ما هستند و به ما توان و روحیه ادامه راه را میدهند، تشکر کنیم. هر چه کردیم وظیفه بوده و از شما سپاسگذاریم.

برچسب: , , ,

3 دیدگاه

  1. محمد گفت:

    خیلی عالی بود فقط لطفا اگر امکان داره فیلمهایتان را به زبان فارسی هم بیان کنید که دیگران هم بتوانند از این راهنمایی ها بهرمند شوند با تشکر

  2. آرش گفت:

    با سلام
    با احترام به عرض می رساند شبکه رادیو تلویزیون سبلان اردبیل به زبان آذربایجانی برنامه تولید و پخش میکند نه زبان ترکی !!!!!

لطفا در صورتی که درباره مطالب این صفحه؛ نظر، سئوال یا پیشنهادی دارید از طریق فرم زیر مطرح بفرمایید. اگر نظر شما برای تکمیل این مطلب مفید باشد به نام خود شما در همین صفحه منتشر میشود و احیانا در صورتیکه که نیاز به پاسخ داشته‌باشد در همینجا پاسخ داده میشود تا برای دیگران هم مفید باشد.
لطفا برای دریافت جواب، ایمیل صحیح وارد نمایید. | لطفا مطالب غیر مرتبط با این صفحه را از اینجا مطرح کنید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *