معرفی وبلاگ گلستان علی

ژانویه 29th, 2018 | خبرها

خدمت مخاطبان گرامی، با عرض سلام و تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان که دلگرمی بزرگ ما در تمام دوران فعالیت ما شما عزیزان از سراسر ایران بوده اید.

دوستان، در چند سال گذشته با گسترش شبکه های اجتماعی، ما نیز به نوبه خود صفحات گلستان علی را در تلگرام، اینستاگرام و … آغاز کردیم. و در این مدت بازخوردهای مثبت فراوانی دریافت کردیم. و شاید راحتی انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی باعث شد از سایت و مطالب رسمی تر غفلت کنیم. ولی در چند وقت اخیر با مشکلاتی که برای تلگرام پیش آمد و ارتباط ما با کابران مان کاهش یافته بود حس کردیم که مطالب منتشره ما در شبکه های اجتماعی در واقع منسجم نیست و لابلای خبرها و تصاویر گم میشود.

فلذا تصمیم گفتیم یک وبلاگ برای گلستان علی در همین سایت درست کنیم که تصاویر و مطالبی که در محلهای مختلف منتشر میکنیم در این وبلاگ جمع آوری و آرشیو شود. تا مدت زمان بیشتری در خدمت مخاطبان عزیز باشد. همکاران من در گلستان علی و بخشهای آنلاین و آفلاین آن، در جهت تولید محتوا و تصاویر خوب و گیرا تمام تلاششان را میکنند و همواره پذیرای راهنمایی های شما عزیزان هستیم.

بسیاری از مطالب و عکسهایی که در شبکه های اجتماعی و این وبلاگ عرضه میکنیم دارای تاریخ مصرف محدود، مخاطبان محلی و مشتریان بومی ما در شهر اردبیل و… هستند، مانند خبر از آمدن یک گیاه جدید یا عرضه یک کالای خاص که قابل ارسال به شهرستانهای دیگر نیست. با این حال در لابلای این مطالب سعی میکنیم از تصاویر زیبا استفاده کنیم. مطالب و نکات آموزشی مطرح کنیم و گاهی نیز حتما موردی پیدا خواهد شد که مورد توجه شما عزیزان غیر ساکن در اردبیل قرار گیرد.

از همین روی تقاضا داریم مشترک این وبلاگ شوید و خبرهای جدید ما را دنبال کنید.
(البته همه فعالیتهای ما در تلگرام و اینستاگرام به روال قبلی ادامه پیدا خواهد کرد، و مجموعه آن مطالب در وبلاگ نیز منتشر خواهدشد.)

برچسب:

لطفا در صورتی که درباره مطالب این صفحه؛ نظر، سئوال یا پیشنهادی دارید از طریق فرم زیر مطرح بفرمایید. اگر نظر شما برای تکمیل این مطلب مفید باشد به نام خود شما در همین صفحه منتشر میشود و احیانا در صورتیکه که نیاز به پاسخ داشته‌باشد در همینجا پاسخ داده میشود تا برای دیگران هم مفید باشد.
لطفا برای دریافت جواب، ایمیل صحیح وارد نمایید. | لطفا مطالب غیر مرتبط با این صفحه را از اینجا مطرح کنید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *