پیاز لیلیوم هلندی در سه رنگ – پاییز 1400

دسامبر 4th, 2021 | بذور و اندامهای تکثیر گیاهی, خبرها, گیاهان پیازی

دوستان عزیز و مشتریان گرامی خوشبختیم که با سه رقم پیاز لیلیوم هلندی گلدانی در خدمت مشتریان گرامی هستیم. در سالهای گذشته رقمهای لیلیوم عرضه شده ارقام گلخانه ای و قد بلند بودند رقمهای امسال ارتفاع کوتاه حدود نیم متری دارند و برای کاشت در گلدان و خانه مناسب هستند. معمولا در یک گلدان سایز دهانه بیست سانتی متری دو تا سه عدد پیاز میکارند و درون خانه پشت پنجره این پیازها به گلدهی میرسند. مدت زمان لازم برای گلدهی در حدود پنجاه روز میباشد. لیلیومهای حاضر از انواع آسیاتیک بوده و فاقد عطر قابل توجهی خواهند بود. در مقابل این ارقام مقاومت و تکثیر خوبی دارند و نسبت به بیماریهای رایج لیلیوم حساسیت خاصی ندارند.
خرید اینترنتی این پیازها از سایت فروشگاه آنلاین ما به راحتی در دسترس شما عزیزان است هم چنین به صورت حضوری این پیازها در فروشگاه اردبیل میدان ارتش گلستان علی در خدمت مراجعان محترم است.

برچسب: , , , , , , , ,

2 دیدگاه

  1. منظر گفت:

    دستتون دردنكنه لطفا تواينستاجواب دهيد قيمت بدين

  2. داود گفت:

    ارقام معطر هم موجود می کنید؟

لطفا در صورتی که درباره مطالب این صفحه؛ نظر، سئوال یا پیشنهادی دارید از طریق فرم زیر مطرح بفرمایید. اگر نظر شما برای تکمیل این مطلب مفید باشد به نام خود شما در همین صفحه منتشر میشود و احیانا در صورتیکه که نیاز به پاسخ داشته‌باشد در همینجا پاسخ داده میشود تا برای دیگران هم مفید باشد.
لطفا برای دریافت جواب، ایمیل صحیح وارد نمایید. | لطفا مطالب غیر مرتبط با این صفحه را از اینجا مطرح کنید.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *